2011-07-14
 10:46:45

På sockeravgiftning - Dag 3

Ni trodde väl inte att jag redan hade slutat med dagens mat, börjat fuska och smaska på muffinsar va? Hahaha!
Ååh nej, igår kväll fick jag bara ett ryck att åka ut och jaga solen..gick inge vidare dock eftersom jag inte visste vilket håll jag skulle åka åt. Tänkte fota en strålande vacker solnedgång, himlen igår va ju helt fantastisk.
(Fick ändå nån fin bild..ni får kika inne på fotobloggen efter den bilden.)
Men här kommer iaf gårdagens mat =)


Frukost
Äggröra, paprika, keso, en klick skinkost och några svarta oliver.




Lunch
Lunchen blev alldeles för sen eftersom maken va ute och klippte gräset och det tog sin tid så det va meningen att vi skulle grilla mennu fick det bli nåt snabblagat.så hmmmm *harkel* korv igen!
2 stekta ägg, korvslantar, salsasås och creme fraiche.
Jag saknade lite ketchup till korven, men det är ju för mycket socker. Salsasås är ju oxå en del socker men inte i närheten så mycket som i ketchup så jag tog lite sånt istället. (5,5g/100g)




Middag
Nu hade vi mer tid att grilla. Lillskruttan hade somnat så vi fick äta i lugn och ro =)
Förlåt för den här bilden..kanske inte va världens finaste uppläggning, men jag började äta och kom sen på att jag skulle ju fota!





Kvällsmål
När jag kom hem efter fotandet så tog jag lite småsnacks..i form av kallt kött från middagen, en trekantsost, lite philadelphiaost och några oliver.






Hanna

Ser gott ut! :)



PUBLICERAT: 2011-07-14, 11:33:22 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Junitjej

Tack för menyn!



PUBLICERAT: 2011-07-15, 22:38:40 | URL: http://junitjejen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }