2011-07-19
 22:18:00

Dagens mat

Nu har jag ju daterat det här inlägget bakåt i tiden och jag har skrivit en liten lapp över vad jag har ätit, men jag kan ju inte komma ihåg vad jag har ätit till middag eller gjort den här dagen..knepigt.

Frukost
Omelett med salamiostfyllning, philadelphiaost och en halv tomat.



Lunch
Samma som gårdagens middag. Alltså, panerad rödspätta, broccoli och hemgjord remouladsås med jalapeno.

Middag
Jag får återkomma när jag kommer på vad jag har ätit *kliar mig i huvudet och funderar*







Emelie

De lät spännande!

Salamiostfyllning, hur gör du då? Mjukost på tub?



PUBLICERAT: 2011-07-26, 22:18:52 | URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!



PUBLICERAT: 2012-01-12, 00:47:38 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }