2011-07-29
 09:34:29

Dagens mat

Idag va det storasysters födelsedag så lunchen visste jag att det skulle bli grillat. Passar perfekt då jag själv kan välja vad jag inte ska ha på tallriken.

Frukost
Äggröra, salami, en halv tomat och 2 trekantsostar.




Lunch
Grillad fläskkarré, en grillkorv och nån annan liten , sallad med vinegrette, fetaostdressing, en halv majs och lite barbequesås (ajaj många kolisar på båda) squash, halloumi och bearnaisesås.




Efterrätt
Marmorerad chokladmousse





Hanna

Den där grilltallriken hade man inte tackat nej till ;)



PUBLICERAT: 2011-07-29, 21:08:46 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anna

Tack för en mycket inspirerande blogg! jag har precis börjat LCHF och tyckte du hade mycket bra roliga och inspirerande maträtter på bloggen. kommer följa denna med stort intresse! :)


Fiffi

Vilken härlig blogg! Oxå härligt att se att du fullkomligt "smackar på" med fett OCH går ner i vikt! Jag vet inte om jag får i mig tillräckligt eller vad det är men jag tycker att det är lite förvirrande, vissa säger att man inte skall äta för mycket fett och räkna kalorier och inte äta mer än vad man gör av med men typ 50gr aromsmör med 200gr kött och sås till sen allt annat under dagen är ju kalorimässigt bra mkt mer än vad man gör av med!

Jag vill verkligen ner (ca 4 kg) och kan inte äta stekt etc till frukost, är det här ok då:

http://www.kostdoktorn.se/somrig-lchf-frukost

Eller som jag åt imorse, 100gr keso, 1dl hårt vispad grädde med ca 40-50gr hallon (upptinade)??

Ibland tar jag en proteinshake (Whey-80) oxå.

Tack för en fin blogg med en massa bra recept!



PUBLICERAT: 2011-08-02, 09:24:15 | URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/
Petra

Hej



Hur gör du den moussen som är marmorerad??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }