2011-07-25
 12:28:49

Viktresultat


Jaha, då har det gått en vecka till UTAN att fuska..känns som jag har hittat tillbaka igen. Vikten står dock stilla, men lika glad är jag för det. Gick ju ner ca 2kg förra veckan och är kvar på den vikten, hellre det än som tidigare då bara gick upp upp och upp.

Klarade av även en födelsedag, då jag "unnade" mig en LCHF chokladmousse istället för bullar, kakor och en smaskig tårta. Den såg då smaskig, men vad vet jag, jag smakade ju inte =)

Nu har jag kopplat in en extren skärm till min dator så nu kan jag jobba från laptopen iaf trots en sprucken skärm. Jag kommer att lägga in veckans mat som jag har ätit, men jag kommer att datera bakåt i tiden här på bloggen från tisdagen så att det ser ut som att jag har skrivit varje dag. Lättast för er som vill se exakt vad jag har ätit dag för dag.

Bilder finns dock inte till alla måltider då jag lyckades pajja skuldran/nacken i lördags morse och har varit väldigt klen. Har fortfarande så oerhörd mjölksyra i armar och nacke. Hoppas att det snart går över så jag kan lyfta och leka med lillskruttan härhemma.

Hur går det för er?
Ha det bra allihopa!!



Hanna

Vad duktig du är... att ställa om sin kost måste vara bland det svåraste!



PUBLICERAT: 2011-07-25, 13:18:06 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anonym

Du är jätte duktig!! Föjer alla dina bloggar och är jätte imponerad!! Du har vekligen världens talang både att fota och skriva!

kramar i massor från trafikskole Anki :) :)


Åsa

Va roligt att det funkar bra för dig igen!=)



PUBLICERAT: 2011-07-25, 20:49:48 | URL: http://www.poppikock.blogspot.com
emma

Bra jobbat! :)

Pepkramar till dig!



PUBLICERAT: 2011-07-26, 00:11:59 | URL: http://emmsaisabellavictoria.blogg.se/
elin

Hej! Så glad att jag idag funnit din blogg! Bor i Falun med man och två knoddar och har ätit LCHF i ett par år! Tror stenhårt på det men jag är en missbrukare. Precis som du. Jag har haft en hemsk ätsommar och mår inte bra men nu efter att ha läst om din senaste sockeravgiftning och satsning vill jag hänga på! Så tack! Och fortsätt för jag kommer att läsa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }