2011-07-18
 23:48:00

Dagens mat


Jag hade som ett test att införa dagens mat och det har rullat in positiva kommentarer så vi kör väl på ett tag till. Redan nu till frukost kom jag på att jag glömde fota min tallrik. Såg jag först när jag hade smaskat i mig maten..oops!!

Frukost
Äggröra på 2 ägg, grädde, salt och stekt i smör. 2 skivor skinka och en halv tomat.

Lunch
Köttfärssås, salsasås, creme fraiche, vitkålssallad och riven ost.




Middag
Kokospanerad rödspätta, hemjord remouladsås, jalapeno och broccoli/blomkål med smör.





susanne

Tack för din inspirerande blogg. Underbara bilder och tips.

Härligt att du har gått ner så bra bara på en vecka.

kram Susanne



PUBLICERAT: 2011-07-20, 09:39:50 | URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Hanna

Hejsan! Undrar om du skulle vilja skriva ner receptet på din hemmagjorda remouladsås? =)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 11:05:14 | URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }