2011-01-19
 22:32:11

Tonfisksallad till lunch


Kanske inte så mycket fett i den här maten men så underbart gott ändå =) Man får ösa på med mera sås så man får i sig rätt mängd fett.



Såsen/dressingen är densamma som jag har till min räkcocktail. I övrigt hade jag isbergssallad, gurka, tomat, soltorkade tomater, lök, svarta oliver och så mycket tonfisk.
Tonfiskburken fick jag i vanlig ordning dela med Sotis..hihi.



Åsa-Maria

Tonfisk är mumsigt!!=)



Åsa-Maria



PUBLICERAT: 2011-01-19, 23:04:10 | URL: http://www.mittlchf.weebly.com
Jonna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).



PUBLICERAT: 2012-03-19, 00:52:26 | URL: http://hemförsäkringidag.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }