2011-01-19
 22:40:36

Stekt torsk, hollandaisesås & wokat


Till middag blev det mat hemma hos mamma. Jag har varit där hela dan och tänkte avnjuta en god fiskrätt tillsammans med henne. Det är alltid spännande att se vad mamma rör ihop. Hon kan få de mest enkla rätter att smaka sååå gott. Hon kör alltid lite kajsa warg..jag tar vad jag har, och hon har sån fantasi.
Jag önskar att jag hade hälften av hennes inspiration, fantasi och kreativitet i köket. Konstigt att man kan vara så när man älskar att laga mat.
Hon stekte torsk, wokade alla möjliga grönsaker och serverade med en hollandaisesås till. Tack mamma, det här va supergott!!!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }