2011-02-16
 18:07:31

Angående mina recept





Ni är säkert flera som undrar hur mycket man ska ha av allting, men jag lagar alltid mat genom att ta lite här och där. Jag smakar och smakar av till det blir som jag vill ha det.
Min pappa va kock och jag har nog fått det av honom tror jag..det fanns aldrig några recept att följa.

Det tycker jag är skönheten med LCHF att man faktiskt inte behöver måttangivelser eftersom det blir bra om du har 1msk grädde i eller 4msk, det spelar inte så stor roll, det blir gott ändå.

Det ska vara enkelt att laga mat och även de som inte kan laga mat sen tidigare så är det lättare att följa steg för steg än att läsa ett recept och försöka förstå..jag lägger hellre tiden på bilderna.

Är det däremot nåt man ska baka eller göra en dessert då kommer det alltid att finnas mått eftersom det är lättare att det går åt pipan =)

Kom gärna med era åsikter.



Elin

Älskar din blogg! Gooood mat och fina bilder. Vattnas i munnen varenda gång man kikar in. :)



PUBLICERAT: 2011-02-16, 23:21:10 | URL: http://ecs81.blogspot.com
Lindas viktresa med LCHF

Tack Elin..va glad jag blir!! =)))



PUBLICERAT: 2011-02-17, 08:41:33 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Daniela

Jag är precis likadan som dig! jag har fått börja skriva ner under tiden jag lagar mat bara för att kunna ge recept på det jag gör :) för annars slänger jag bara i lite av det ena och lite av det andra :) du måste testa receptet jag har lagt ut på sesampanerad kycklingfilé med hemkokt currysås! mumma!

Kram



PUBLICERAT: 2011-02-17, 09:23:57 | URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogg.se/
Anki

Din blogg är både intressant och inspererande :)

Bilderna är så vackra att du borde fota för någon kokbok :) Kramis Anki


Niko på Blogvertiser

Hej!



Vi på Blogvertiser vill inbjuda dig till vårat nätverk av bloggar där du har möjlighet att tjäna pengar genom att skriva recensioner och omdömen åt våra annonsörer.



Efter att ha besökt din blogg tycker vi att den har ett bra upplägg och innehåll som våra annonsörer troligtvis skulle uppskatta.



Blogvertiser har i dagsläget väldigt många bloggar och annonsörer men vi är alltid i jakt på nya kvalitetsbloggar som vi kan hjälpa tjäna pengar genom vårt nätverk.



Vanligtvis så betalar en blogg post allt mellan 50-1000 kr beroende på bloggens trafik och kvalité. Annonsören bestämmer om ett ämne som du ska skriva om men det är helt upp till dig och bestämma vad du skriver och känner du att informationen inte är intressant för din blogg så kan du neka uppdraget utan några som helst problem.



Om detta låter intressant så får du gärna gå in på vår hemsida (http://www.blogvertiser.se) och läsa lite mer eller kontakta mig per mail så kan vi personligen berätta lite mer.



Fakta:



Du kan tjäna pengar!

Du bestämmer om du vill blogga om uppdraget.

Uppdragen kan ta allt mellan 5-30 minuter och skriva



Med vänlig hälsning

Niko Lupala

www.blogvertiser.se



PUBLICERAT: 2011-02-17, 16:08:18 | URL: http://www.blogvertiser.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }