2011-04-11
 22:19:00

Kryddiga revben att gnaga på


Jag kör på med de goda revbenen. Är man såld på att gnaga så är man. Tycker köttet går att variera i oöndlighet med olika röror, såser och smak framförallt.



Den här gången fick det bli kryddstarka revben med chiliflingor i marinaden. Till köttet år jag en gräddsås gjord på skyn och stekte en burk med champinjoner. Hittade de godaste tomaterna på ICA Maxi som jag saltade lite och åt med färsk basilika.









Fia

Ååå nu blev jag hungrig!



PUBLICERAT: 2011-04-12, 00:12:35 | URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
emelie

mmmm älskar revben :D



PUBLICERAT: 2011-04-12, 15:14:16 | URL: http://emeliemaria.wordpress.com
anonym helst

Hej! Jag har hållt på med lchf typ 2 månader nu. Jag försöker äta små mängder 4-5 gånger om dagen. Godis läsk och alkohol försöker jag undvika så gott jag kan. Jag tränar zumba (dans) omkring 4 gånger i veckan, ibland ett extra body step pass. Men jag har inte gått ner något i vikt.. både viktmässigt och utseende mässigt. Jag vet inte vad jag gör för fel :o har tränat och försökt i 3 månader utan någon skillnad. Hjälp mig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }