2010-12-22
 22:26:05

Kålpudding! Såååå gott




Gjorde en nhel långpanna med kålpudding igår när lillasyster va här. Både hon och jag älskar kålpudding så det passade bra när hon kom och hälsade på.

Recept finns under kategorin färs och det är så enkelt att göra. Älskar mat som sköter sig själv i ugnen. =)

Det blev både lunch/middag igår, lunch idag och middag..men jag skulle lätt kunna äta det ett par dagar till men nu är det tyvärr slut!
Skickade med lillasyster lite mat hem till henne och mamma oxå =)



irene

hej, tack för alla goda recept du delar med dig av.... men jag hittar inte recept på kålpudding.... vart är det..??

jätte mycket tack för din sida!!!

irene


Bebislängtan Linda

Irene

Välkommen hit =) Kålpuddingreceptet hittar du under kategorin Färs..scrolla ner en bra bit då hittar du det..det finns 2 inlägg om kålpudding, men av dem har receptet =)

Lycka till!



PUBLICERAT: 2011-01-11, 00:03:58 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan
Åsa-Maria

Vansinnigt god kålpudding måste jag säga!! Gjorde en stooor form här om dan och blev helt salig när jag åt den, ojojoj! Är det ok om jag länkar till dig från min blogg? Är alltid roligt med nya recept, jag äter lchf - igen - började i maj förra året, körde några månader men det var för turbulent omkring mig så jag slutade, orkade inte. Nu är jag på G igen, efter en flytt med familjen till min hemstad, livet är underbar just nu!!



Ha en bra dag!



Mvh Åsa-Maria



PUBLICERAT: 2011-01-11, 14:51:14 | URL: http://www.mittlchf.bloggplatsen.se
Lindas viktresa med LCHF

Hej Åsa-Maria =)

Tack så mycket..ja visst är den god, jag hittade receptet på fettbra mat..finns mycket gott där.

Självklart får du länka till min sida, det är bara skoj när det dyker upp flera lchf sidor för oss som vill äta gott och samtidigt må bra. =)

Kram Linda



PUBLICERAT: 2011-01-11, 19:53:28 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Åsa-Maria

Självklart får du länka!!=)



Ha en bra dag!



Åsa-Maria



PUBLICERAT: 2011-01-12, 07:20:38 | URL: http://www.mittlchf.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }