2009-09-25
 17:47:15

Sen lunch idag

Till frukost imorse blev det äggröra på 2 ägg och en klick med keso. Till det 3 stora gröna oliver och en kopp te.

Gårdagens kebab va verkligen ingenting för mig..har sprungit som en idiot fram och tillbaka på toaletten idag..lös till tusen =(
Maken va precis lika dålig som mig..så vi ska verkligen inte äta skräpmat eller överhuvudtaget mat ute..vem vet vad de egentligen har i maten..så det här va absolut sista gången jag åt från en pizzeria.

Har min mage verkligen blivit så kräsen på hemlagad mat så det blir såhär annars?? 
Jag lät magen lugna sig lite innan jag stoppade i mig lunch. Men den blev hemlagad =)



2 stekta ägg, skivad cheddarost, 4 baconskivor, 4 stora gröna oliver och 3 cocktailtomater...GOTT!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }