2009-09-11
 16:47:01

Behöver en ny stavmixer

Ja min gick sönder för två veckor sen och jag använder min så ofta så nu saknar jag den enormt mycket.
Inte kul att behöva ringa syrran och be henne ta med delar när jag ska hacka saker.
Visst man blir ju rätt bekväm av sig när man alltid har haft en.
Vi skulle göra guacamole till tacosen för några dagar sen men hur gör jag nu då?? Aha..det funkar ju lika bra med en gaffel men det är ju klart smidigare med mitt favoritredskap.

Så nu har jag kollat runt lite och hittat en som jag vill ha. Den här är kraftfull till att både krossa is och hacka nötter med.

Braun





Kraftfull handmixer med antistänkskydd och turbofunktion.

Med steglöst variabel hastighet ger dig handmixern möjlighet till inställning av precis den hastighet du behöver när du tillagar maten.

Den starka motorn på 600 watt med turbofunktion och soft start ger dig de snabbaste och finaste resultaten och det ergonomiska handtaget ger dig överlägsen hanteringskomfort när du tillagar maten.

Den lilla HC-hackaren hjälper dig att hacka örter, lök och nötter och den stora BC-hackaren hjälper dig att hacka upp till 350 gr kött, grönsaker och bearbeta mindre degar.

Med hjälp av iskrossaren kan du njuta av nygjorda shakes och drinkar med kall, krossad is. Med det unika antistänkskyddet på mixerskaftet i rostfritt stål slipper du att det skvätter.

Jaaaaa..en sån här får det bli!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }