2012-07-03
 20:37:00

Underbara bilder på en rolig stund

Jag tror jag låter bilderna tala för sig själv =))













Nu ska du få pappa..hahahaha!!!









































Rosanna

Gud vad underbara bilder, hon är sååå söt eran lilla Flicka. Du inspirerar mig att fota :)

Svar: Rosanna: Va kul att höra, tack så mycket. Jag önskar visserligen att jag kunde fota något mindre och leka mer, men jag har börjat med det oxå..men minnen vill man ju ha. Älskakr att sitta och titta på biklderna på henne =)) Jag ligger visserligen lite efter med att lägga upp bilderna, men jag ska försöka komma ikapp nu. Ligger på sjukhus för tillfället och här är det bra snabbt bredband så nu ska jag väl lyckas komma ikapp..hihiHa det gott!
Kram Linda
Linda Biresev Eriksson



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }