2012-01-22
 21:53:00

Pappa ♥ Ronja ♥ Bus i snön!

Krister gick ut med Ronja så att jag kunde få lite egentid och koppla av några minuter. Och för att Ronja skulle få leka av sig litegrann..blir så trist för henne att bara vara inne. Men när jag vinkade åt dem i fönstret så kände jag att: Näää jag vill oxå vara med ute och leka..så jag kastade på mig kläderna och tog med mig kameran ut..kanske kunde få nån bild på dem utan att de ser mig..hihi



Krister har fått syn på mig..



Titta Ronja!!! Vem är det där?



Ahhhhhh Mammmmmmmaaaaaaaaaaaaa!!!!!





Älskade Ronja ♥  Hon blev jätteglad när hon såg att jag oxå kom med ut. Vilken härlig bild!!!







Kom då Ronja, vi ska gå till backen och åka!!



Pappa och Ronja i full fart..ååhh va hon tycker att det är skoj!!









Åka igen och igen och igen!!!





Vänta..jag kan åka själv..gick lite segt men det är lika bra..ingen hjälm = ingen fart!



Tjoohooo!!!



Nu är det dags att gå hem igen Ronja.












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }