2012-01-14
 14:31:00

Ut och leka i snön

Helg och inget dagis, tist att bara sitta inne tycker Ronja som gick och hämtade sina skor och overallen, sen va det bara att knata ut i snön och leka.









Hejdå mamma,  vi kommer snart tillbaka =))



Då kan jag passa på att dammsuga eller göra nån annan nytta härhemma =))




mammaTea

Härliga vinterbilder.



PUBLICERAT: 2012-01-28, 21:18:31 | URL: http://mammatea.se/
Rosanna

har hon börjat på dagis? kan du inte skriva ett inlägg om det?=) är en läsare som följt er ett år snart =) Rosanna


Linda Bebislängtan

Hej Rosanna =) Va kul att höra att du har hängt med så länge =)) Ronja började dagis den 11 januari..kika därifrån i bloggen så har jag nu uppdaterat de 5 första dagarna. Är ju lite småseg på att uppdatera varje dag men jag ska bättra mig, så jag skriver inläggen och får datera bakåt i tiden istället ibland. Men nu på kvällarna ska jag börja blogga istället lite mer =)))

Kram Linda


Rosanna

Jaa :) hon är så söt eran Ronja :) å då måste jag kolla tillbaka. Du tar så fina bilder såå , jättekul att se dom. De blir så ibland men jag kikar in för att se om du uppdaterat



kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }