2012-01-20
 22:57:00

Inskolning på dagis..dag 8

Idag har Ronja varit på dagis från kl 8 till 15 eftersom jsg skulle på ett möte kl 13. Men då jag har legat i sängen hela dagen för svår huvud/nackvärk så har jag bara tagit mig till dagis och tillbaka till sängen.
Mötet flyttade vi till ett senare tillfälle.
Ibland har man lyxen att få bara ligga ner och sova bort smärten när den är som värst. Jag har ju t idigare tagit hand om Ronja oxå..eller akut ringt nån familjemedlem som har varit tvungen att ta sig hit..eller ringt hem  Krister.

När jag hämtade Ronja så hade de precis ätit mellis och idag hade de lekt korvkiosk..så de hade  ätit korv med bröd. Va gulliga de är som leker med barnen..de hittar på så mycket skoj med dem =)

Nu tyckte iaf fröknarna på dagis att Ronja va inskolad och klar..redan sen ett par dagar tillbaka..allt fungerar jättefint, hon äter och sover och är social och leker med de andra barnen, så nu kör vi på med andra ord =)))




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }