2012-02-04
 22:31:00

Nya roliga leksaker

Hittade lite roliga leksaker på utförsäljning..och jan kan ju inte bara gå förbi då och speciellt när det är saker som jag vet att Ronja skulle tycka va skoj.
Jag har ju längtat så länge på att få ha en liten som jag får skämma bort och köpa saker till och som vi kan leka med tillsammans. Jo jag vet, både jag och Krister har ett otroligt barnasinne kvar och älskar att leka tillsammans med Ronja.

Tittta gumman vad du ska få..tog två sekunder så satt hon på mattan och väntade..sötnos!



Köpte ett eget städset till henne så hon kan hjälpa till härhemma lite mer..hon tycker det är såå kul när vi städar.









Så fick hon en micro oxå full med lite smått och gott..både ljud och ljus..helt suverän leksak. Den här gillar hon skarpt.





Den här leksaken va oxå skoj..man måste låsa upp med en nyckel för att få ut djuren. Oxå ljud och ljus =)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }