2012-02-08
 11:27:00

Nya kläder till Ronja

Nu har jag sen vi fick Ellos katalogen suttit och kikat på vilka kläder Ronja skulle ha nytta av i sommar och nu har jag äntligen kommit till skott och beställt dessa underbara plagg. De kom i förrgår och jag ha redan hunnit prova några av dem på henne. Lättare sagt än gjort att prova en hel hög med kläder på en sprallig 1½ åring =))

Jag har inte köpt 3 koftor som det kanske ser ut utan endast ett plagg men jag ville visa hur jag tänkte matcha dem =) Jag som är helt galen på att matcha! Därför vågar knappt Krister klä henne..hihihi! Fast han har blivit likadan..ibland kan han komma till mig när han har klätt henne och säga: Titta älskling va matchigt jag har klätt henne..blink blink ;-)









Här kan man ju även ha ett par rosa leggings till den blåa klänningen..










Skorna har Ronja redan provat och jag fick knappt ta av henne dem..hon älskade dem!









De här kläderna beställde jag för nån vecka sen på Ellos rea och de har blivit riktiga favoriter. Halsduken är helmysih och skön.








De här kommer nog bli riktiga favoriter i sommar misstänker jag..supersöta set.







Snickarbyxorna rekommenderar jag verkligen..det här blir tredje paret som jag köpt. Mjuka och sköna..perfekta till dagis! Köpte även en målarrock/förkläde med långa armar..kommer bli jättebra när hon ska hjälpa till i köket.
Och så mysdressen..sååå skön!







Melissa Lavali - Vikt & Fotografi

Kikar in och önskar dig en god natts sömn :)

Och en lika god morgon förstås om du redan sover :)



PUBLICERAT: 2012-02-09, 01:35:35 | URL: http://lavali.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }