2012-02-14
 21:29:00

Alla ♥ dag


Idag när jag hämtade Ronja från dagis så gick vi hem och bakade en tårta för att överaska pappa på alla hjärtans dag. Ronja tyckte det va jätteskoj att hjälpa mamma att...äta allt det gottiga på tårtan.





Sylt är smaskens =))





Sådär ja mamma, nu har jag smakat klart..tvätta händerna och munnen så fixar mamma resten =)



Vänta jag ska bara smaka på vaniljkrämen..





Så medan jag fixade färdigt tårtan så smet Ronja iväg och på två sekunder så satt hon på bordet. Hon har nyss kommit på att man dra bort stolen och klättra upp på bordet. Eftersom våra stolar är rätt så höga så har hon inte riktigt kommit upp på dem tidigare, men nu kan hon.



Sen va d et dags för lite alla ♥ middag. Plankstek är alltid smaskens!!



Ronja fick en egen bebisplanka =)) Bebis och bebis..hon kommer alltid vara min lilla bebis =))
Potatismos, prinskorv, cocktailtomater, beasås och saltgurka.









Sen gick vi och dekorerade tårtan..eller jag försökte dekorera och Ronja smaskade på jordgubbarna..hahaha blir inget kvar till dekorationen snart!



Gullunge ♥



Vill oxå vara med och skära upp tårtan..men så svårt!





Ähh vänta, jag vet hur jag kan göra..få hit hela tårtan ska jag visa er =)))





Dags för presentöppning..klart lilla älsklingen ska få presenter på alla hjärtans dag ♥





Vi köpte en  jättesöt speldosa till Ronja med ett hjärta på asken. Klart våran lilla prinsessa ska ha en speldosa med en ballerina i.







Och så älskar jag de här glaskulorna..det kan vara kul att visa henne vad hon fick på alla hjärtans dag när hon va 1 år. (nu såhär i efterhand så har hon bara en kvar då en åkte i golvet, eller hon kastade den i golvet kanske det heter) Den studsade ju inte!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }