2012-08-19
 20:37:00

Ronja har fått nya vinterskor från Sorel

Nu har jag kollat runt på många ställen vilka skor föräldrar rekommenderar och de skorna som verkar vara väldigt poppis är de här från Sorel. Snow Commander heter de. Så efter ett par dagars intensivt läsande så bestämde jag mig för att beställa dem på nätet.fanns ju nästan ingenstans att få tag på..slut slut slut överallt!!!
 

Perfekta skor för småttingar..inga snören utan kardborre och en stooor öppning så att de små kan sätta på sig skorna helt själv =))

Varms och sköna inuti

Bra att hela skon "sitter ihop" så att det inte rasar in en massa snö.

Skorna är en aningens klumpiga men det är ju en rejäl sula som förhindrar att barnet fryser och blir blöt om fossingarna.
Och ett rejält mönster under skorna..underbart!




De här skorna ska bli kul att prova och se om de är så bra som alla säger..det kanske blir Sorel alla år framöver..vem vet. kanske skulle skaffa ett par till  mig sjäkl oxå..jag vill inte heller frysa om fossingarna =)


Anna

Annars kan jag rekommendera Kuoma. Bästa skorna som finns Emil frös inte en enda gång i dom skorna. Ska köpa lika till Simon också.

Svar: Tack Anna. Det ska jag googla på och se vad jag hittar =))
Linda Biresev Eriksson


Monica

Hej! Kanske något jag också skulle prova. Var har du köpt dem?
monica

Svar: Hej Monica =) Jag köpte dem på en sida som heter Addnature. Jag fick hem skorna på två dagar..superbra! Här kommer länken..klicka in och se om de har nån storlek kvar..de har just nu kampanj på dem. Från 500 till 278:- (såg nu att de hade den svarta nu i Ronjas storlek..den fanns inte då jag beställde..fast den lila va oxå söt)Mvh Linda
Linda Biresev Eriksson


Monica

Tack! Ska kika in och titta och hoppas de har rätt storlek. Svårt att veta också då man vill att de ska hålla hela vintern. De är jättesnygga i båda färgerna!
Monica



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }