2011-11-13
 20:42:00

Fars dag ♥ Ronja och pappas dag ♥

Idag va det pappas dag och vi började med att väcka pappa med kaffe och presenter på sängen..eller Ronja gav pappa sin jättegoda napp ♥



Jag passade på att ge Ronja och pappa liten egen tid idag så jag åkte upp till min älskade pappa och tände ljus och lämnade blommor. När jag kom hem hade pappa klätt upp Ronja i supermysiga hello Kitty och tofsar..så fint pappa! =)



Jag hade köpt med mig pizza hem bara för att lyxa lite grann. Vi äter verkligen aldrig pizza i våran familj. Nu vet jag varför..det är ju egentligen bara den första slicen som är god sen tappar då jag iaf suget.
Ronja fick oxå smaka..hennes första pizza =)









Och till fikat blev det självklart en rosa princesstårta. Till pappa från Ronja



Här är verkligen världens bästa pappa ♥



Gott med tårta!










KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }