2011-05-11
 17:35:00

Varit och shoppat åt Ronja


Idag har jag och Ronjas varit på stan och shoppat lite. Är ju tvungan att titta in i favoritbutikerna och se om sommarkollektionen har kommit..och jaaaaaa det fanns jättemycket fina saker. Vill ha det här och det där och det där =))

Hittade det här stet i rea snurran..hur fint som helst och så somrigt. Ronja gillar ju Hello Kitty..och det gör jag och Krister oxå. Varje gång jag visar henne nåt med den söta lila katten så skiner hon upp som en sol och vill krama kläderna. =))



KLäderna fick inte ligga länge på golvet innan det va nån liten som kom och roffade åt sig allt. Man får allt skynda sig.



Köpte även de här byxorna och en ett fint linne. Fann i alla möjliga färget och allt går att matcha. Ska köpa några fler linnen och byxor..alltid bra att ha till sommaren.
Älskar färgerna de har nu till sommaren. Lime, rosa, vitt, gult, turkos =)) Underbart!



De här hårspännena har jag velat ha länge så jag köpte båda turkosa och rosa.  





Vi köpte en badbassäng till henne oxå men den får ni se i nästa inlägg =)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }