2011-05-24
 15:04:00

Lilla prinsessans guldkoja

Jag va ner på stan för ett dagar sen och köpte ett sånt här suppergulligt rosa myggnät till Ronja. Tycker hon ska ha ett runt spjälsängen när myggsäsongen kommer igång. Vill ju inte att lilla älsklingen ska bli ihjälbiten. Härute där vi bor är myggorna stoooora och ger rejäla bett. Jag köpte det på jysk, kostar 89:- om det är nån som är intresserad att skaffa ett likadant =)



Ronja blev snabbt intresserad av det här när hon fick syn på det, men det va lite småläskigt i början att känna på det rosa fluffet. Det är precis som när hon ska klappa våran katt Sotis..hon blir alldeles till sig och exalterad.



Sen va det roligt att vira in sig i det rosa nätet och leka prinsessa =))



Jag gjorde en myshörna till henne i vårat överkast med alla kuddar som vi har till våran dubbelsäng. Jag spred ut allt på golvet i köket och där la hon sig och myste med snuttefilten och nappen. Så då hade jag koll på henne medan jag fixade i köket. Det va där jag fick en idé =))



Gladaste lilla tjejen



♥ ♥ ♥



Så jag gjorde en liten prinsesskoja i guld till henne inne i hennes rum..sååååå mysigt!!!



Ibland så rymmer hon..hihihi!!



Men vi har en till prinsessa härhemma som oxå ville sova där. Prinsessan Sotis!!! ♥






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }