2011-05-19
 18:48:00

Hemma hos mormor & Ronja kryper!


Dags att åka hem till mormor och leka lite.



Finns många leksaker att välja mellan, mamma hittade en docka till Ronja som moster Emma har haft när hon va liten. Ronja va snabb på att lyfta på klänningen och dra dockan i håret, sen åkte hon ner på golvet..men Ronja då!!!



Dags för den andra pianolektionen och jag måste säga att hon bara blir bättre och bättre. =) Här spelar hon Månskenssonaten av Beethoven, inge märkvärdigt =)



Tycker hon ser ut som en stor liten tjej här =)



Är jag duktig mamma?? Jaa min älskling du är bäst!!! ♥



Sen dags för ett mellanmål..här i form av en kossa i plast =)



Mormor passade på att klippa luggen på Ronja, den har ju vuxit så snabbt sen sist. Nu är det redan 3:e gången vi klipper henne.



Ronja är duktig på att jaga mig för att sen klättra mot mig och gnälla mamma mamma!!



Ronja har börjat krypa lite, hon står på knäna och har lyckats ta sig framåt några steg med händerna. =)






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }