2011-06-14
 20:26:00

Har lånat dessa..


I väntan på kameran så va jag och Ronja ner till biblioteket och lånade lite fotolitteratur. Här ska läsas på ordentligt. Jag tänker utnyttja kameran till allt vad det går att göra med den och mitt brinnande intresse för fotografi ska jag snart få utlopp för =)

Jag vet att det krävs mycket träning, men man lär väl börja nånstans.
Den här boken köpte jag på expert, den va riktigt bra, men det är mycket termet om hur allting hänger samman..lite svårt att förstå till en början. Allt inom foto känns ganska bakvänt tyvärr.



De här två böckerna docj rekommenderar jag starkt för alla som fotar digitalt. Scott kelby har skrivit dem och det är mycket humor samtidigt som lättläst. Och de här böckerna beskriver inte så mycket varför allt är som det är utan det är mer..Gör så här för att få just en sån här bild. Har köpt första boken och lånat den andra. Ska köpa den snart oxå och sen ge mig på den tredje boken i samma serie.



Lånade även en tjock bok om bildredigering i Photoshop4, oxå av Scott Kelby.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }