2011-06-15
 18:10:00

Äntligen..som jag har längtat!!! ♥


När sms:et kom blev jag som eld och lågor...äntligen har den kommit. Det är lite som att gå och vänta på en till liten bebis. det här är ju lite av en ny familjemedlem. Jag har  tidigare inte kännt nåt behov av en systemkamera, men när Ronja kom då väcktes mitt intresse för fotografi och det har bara vuxit mer och mer.



Såå kul att packa upp ett nytt intresse =)



Hahaha..va gulligt =) De har skickat med en Twix..den får Krister. Linda vill inte ha godis =)



Vi valde lite extrasaker till kameran oxå när vi beställde. En väska, ett 8Gb minneskort class10, linsrengöringsduk och ett linsskydd.



Här är min nya kamera..såå lycklig. Nu ska mamma fota älskade Ronja. Stackars barn vad hon kommer att tröttna mig..hihihi!



Så från och med nu blir detbilder här tagna med nya kameran..får hoppas att jag nu får till alla bilder på rätt sätt..sakta men säkert.
Det är som att lära sig gå igen.



Linda Lönn

ÅH! Linda! GRATTIS till tillskottet i familjen!! En Nikon! Det blir fint det! Ser fram emot när den ska plåta Simson och Ronja! :-)



PUBLICERAT: 2011-06-22, 14:41:17 | URL: http://familjenlonn.blogspot.com
LInda

Tack =) Absolut..här tränas det för fullt!! =)) Vi måste ses snart igen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }