2011-01-24
 21:10:29

Vad tycker Ronja om potatis/palsternacka på burk?


Den här burkmaten provade vi idag



Nää den va inte heller nå vidare. Jag smakade och tyckte att den smakade väldigt vattning..ingen smörsmak här inte. Tror våran lilla Ronja har blivit en finsmakare..bara hemlagat är gott nog. Och det är ju absolut inge fel..jag bara älskar att laga mat till henne =)

Så här såg grimaserna se ut när hon fick smaka den här burken..hahaha!



Lite bus vid matbordet..fy på sig mamma..hihi! Men Ronja verkade uppskatta det iaf =)




Efter en stund när hon vägrade maten så gick jag och värmde lite av potatis/majs burken. Tänkte att den kanske skulle gå bättre..men men...


 

Tror verkligen inte hon gillar burkmat, men vi prova oss fram i djungeln av barnmat, men imorgon ska jag laga lite riktig mat till henne. Mammas mat är bäst!! ;-)



Linda

Haha !! Nej den där maten gillade hon då rakt inte ! Vilken min :D Hemlagat är bäst !! Men det kan ju vara väldigt smidigt att ta fram en burk ibland.



PUBLICERAT: 2011-01-26, 11:42:46 | URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }