2011-01-30
 23:06:00

Ronja har smakat Ella´s kitchen


Det här blev smakisen för dagen. Ella´s Kitchen med broccoli, päron & ärtor. Blev dock själv väldigt besviken över att jag inte läste innehållet innan jag köpte hem den här produkten. I sitt sortiment finns det både grönsakspuréer och fruktpuréer och jag trodde att det här va en grönsaks..som det låter på namnet i alla fall.



Men döm till min  förvåning när det är 79% päron och bara 6% broccoli...grrrrr!!! Då tycker jag att de ska skriva i den ordningen på förpackningen oxå..
Färgen såg riktigt läbbig ut men det är ju gröna produkter men lukten va lite åt vinägerhållet...*ryser*
Jag va ju ändå tvungen att prova innan jag gav Ronja smakisen och det va ju inget jag ville fortsätta äta kan jag säga..



Vad tyckte Ronja då?





Nja..det va väl inte favoritmaten, men efter ett tag så gick det ganska ok ändå. Jag ville dock inte servera henne det här mer eftersom det innehöll så mycket frukt och det tänkte vi vänta med ett litet tag till.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }