2011-01-31
 21:46:00

Ronja är 5 månader!!!




Hjälp va fort tiden går..det är 5 månader sen lilla trollungen kom till  världen och det känns nästan som 1 månad. Men va mycket som har hänt och va mycket vi har gjort tillsammans. Hela min vardag kretsar bara kring henne..så underbart!! =)




Idag träffade vi tjejerna i föräldragruppen igen med sina små bebisar..vi hade jättetrevligt. Dock vill jag inte lägga upp bilder eftersom jag inte vet om det är ok för dem att ha bilder på sina små här på min blogg..så jag låter bli =)

När vi kom hem så väntade de här på bordet..en till Ronja och en till mig =)



Jag äter ju LCHF sen en tid tillbaka så Krister tyckte den här skulle passa bra..jag blev superglad!!! =) Älskar kokböcker, speciellt LCHF böcker. Lilltrollet fick en jättesöt hjärteask som hon kan förvara nåt litet..kanske första locken eller lilla tanden..vi får se.
Vill du komma till min LCHF blogg så är adressen här =) www.lindabireseveriksson.blogg.se








Denise

Vad roligt med presenter de uppskattas alltit och värmer gott i hjärtan!

Att de redan gått 5 månader sedan hon föddes, tiden rusar iväg och tyvär tiden som är dyrbar och underbar!

Fick mig ett gåt skratt när jag filmen där hon ska smaka på nyckelpigan till vilket pris som helst! Underbara lilla tjej <3 Jag kom just att tänka på hur de gått med hennes fot som gade legat fel som var sne, han hon blivit helt återställd eller kommer hon behöva skena?

Sköt om er!

Kramar en trogen läsare!



PUBLICERAT: 2011-02-05, 17:28:51 | URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }