2011-02-05
 23:27:00

Ronja har fått tag i sina fötter


Idag va jag iväg till mamma för att klippa mig och färga håret. Det har jag inte gjort sen några veckor innan Ronja födes så det va verkligen på tiden. Men jag lämnade Ronja hemma memd pappa, blir så knepigt att ta med henne till salongen. Men när jag kom hem och skulle byta på henne så tar hon tag i sin fot..det har ju aldrig hänt innan. Hon har ju försökt så många ggr men inte lyckats och nu va man borta i 2 timmar då händer det grejjer =) Nu förstår jag hur Krister känner med att han knappt hinner med i hennes utveckling..allt händer när han är på jobbet..stackare!



Det är såhär hon tidigare har försökt få tag i fossingarna, genom att dra i byxbenet..hahaha..söt hon är!!


En glad liten Ronja =) Min puddingrosa lilla plutt!!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }