2011-02-13
 23:32:41

Dagens lilla målare..


Igår satte jag på Ronja lite nya kläder som jag märkte bara hängde i garderoben..jag har alltid älskat hängselbyxor och i jeansmaterial men sen jag fick Ronja så har jag ändrat åsikten om det här materialet lite. Det är ju ganska hårt och inte så skönt för bebisar att skrota runt i. Kläder ska vara mjuka!!

Men när jag hade satt på henne de här kläderna så kom Krister förbi babyrummet och tittade på Ronja och brast i skratt..hahaha va söt hon är. Hon ser ut som en målare ju..vänta!!! Krister sprang snabbt iväg och kom till baka med...??? En målarpensel..eller snarare två..hahaha och kameran. =)







Anki

Gulliga unge!!!!!!!

Kram till er alla tre på Alla hjärtans dag!!

Kraaaaam Anki


Therese (Kanga)

Så söt hon är ert stora lilla hjärta. Inte för att jag tror att du behöver shoppingtips ;-) men de här sparkbyxorna från Lindex är så mysiga och praktiska när bebisen börjar röra sig lite mer http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=12570567&styleid=12570565&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3274639 - jag har de gröna till min lillfis.

Kram på alla hjärtans

Kanga


Lindas viktresa med LCHF

Therese: Glad alla hjärtand dag till er med =)) Tack för tipset om sparkdräkten..de n ska jag definitivt köpa!! Den är såå min/Ronjas stil =) Jag tar emot alla möjliga klädtips..det är bara kul. Hur går det för lillbror då..har han börjat krypa än?

Stor Kram!!



PUBLICERAT: 2011-02-14, 21:33:24 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/
Bebislängtan Linda

Tack Anki!! =)))

Glad alla hjärtans till din fina familj oxå ♥



PUBLICERAT: 2011-02-14, 21:34:38 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan
Therese (Kanga)

Nä än kryper inte Lillebror - det dröjer nog nån månad än - han sitter själv (har gjort det sen han var drygt 5 månader) och hoppar fram på rumpan så man har honom inte där man sätter honom längre och så rullar han runt på filten för att nå saker. Han har stått och gungat på alla fyra en gång men brakade i golvet efter nån minut. Han skulle sträcka sig efter nåt när han satt och råkade hamna på alla fyra


Bebislängtan Linda

Oj satt han redan vid 5 månader..här lär det nog dröja, lilla fröken är alldeles för framtung än..hihi.

Ska bli så mysigt när de börjar ta sig fram..säger jag nu =)

hahaha va kul och härligt med det där gungandet, men lite småläskigt. Tänk om de smackar huvudet/hakan i golvet.



PUBLICERAT: 2011-02-15, 21:18:32 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan
Therese (Kanga)

Jäpp mammahjärtat hoppar över ett slag då och då - vi har redan haft första näsblodet - Han rymde från det dubbelvikta täcket som vi har på golvet till honom för att det ska vara mjukt att ramla och fick till en 3-punktslandninging :-) men det mesta går över med pussar och kramar även om det blir lite märken en stund



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }