2011-02-27
 21:58:56

Apropå datumen på bloggen

Nu ligger jag verkligen efter i mitt bloggande här på sidan..det händer saker hela tiden men jag hinner knappt med att redigera bilder och lägga upp så därför har ni säkert märkt att jag daterar vissa inlägg bakåt i tiden. Det bara för att slippa skriva: Att förra tisdagen va vi här och där så därför daterar jag bakåt för att jag själv ska komma ihåg när Ronja gjorde sina söta saker för första gången.
Som mamma hinner man inte alltid med bloggandet samma dag, och som ni har märkt så lägger jag gärna lite extra tid på fler bilder istället för bara text =))




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }