2011-08-13
 15:44:00

Ronja & Edvin fyller snart år


Efter att vi hade varit i lekparken så va det dag att göra iordning lite födelsedagsfika eftersom vi nu hade två busungar som snart fyller. Medan Louise fixade iordning fikat passade vi på att smita ut på baksidan en sväng.



Tänk att grus ska vara så roligt =)





High five Anders!!!



Edvin fyller 4 år på tisdag 16/8. Guud va tiden springer iväg..kommer ju ihåg när han va pytteliten. 



En riktigt smaskig tårta..eller vad vet jag..jag åt ju inte, men den såg god ut =)





Ronja fick några smörgåsrån till förrätt...



..sen åt hon och jag frukt med grädde. Inge tårta än för lilla fröken. Vi väntar med socker så länge det bara går. Hon kommer få i sig så mycket socker iaf i sinom tid så..och jag vet ju i och med min sockerfria kost så mår jag ju såå mycket bättre så jag vill ju även att hon ska må bra ♥



Smaskens med grädde och frukt!! PÅ din 1 års dag lila hjärtat ska du givetvis få äta tårta =)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }