2011-08-22
 20:36:00

Köpt en ny bilbarnstol


Idag åkte jag ner till babyproffsen och köpte en y bilbarnstol till Ronja. Nu har hon åkt runt i sitt babyskydd i snart 1 år, men å andra sidan så sitter hon fortfarande bra iden och jag har nog varit lite småbekväm oxå eftersom babyskyddet går att montera direkt på vagnen.

Så ni som går i väntans tider och inte har köpt nån vagn så är ju det här ett måste. Kolla alltsi om det finns möjlighet att koppla babyskyddet direkt på vagnen..så här



Den har verkligen varit till hjälp när man ska in och handla..perfekt då Ronja har sovit så man slipper flytta ur henne. Här kan du läsa mer om vagnen vi valde. Teutonia Spirit S3

Men nog om det gamla babyskyddet. Nu lär jag ju få visa den nya bilbarnstolen vi köpte. Har kollat lite tester och den här stolen fick bäst i test 2011 och så är den anpassad till lite längre barn. Blev helt perfekt. Ronja kan tom ha den här stolen upp till 6-8 år. (Max 25kg)

Britax Multi Tech II och vi valde tyget Felix




Fick 250:- rabatt eftersom jag hade med mig presentkortet som man fick på BB och om man valde Britax, ja då fick man även med ett sparkskydd..perfekt nu till hösten/vintern.



Tea

Låter som ett bra köp.



PUBLICERAT: 2011-08-29, 21:12:12 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }