2010-10-01
 23:39:29

Jag har fått några awards

Under den senaste veckan så har jag fått meddelande från andra bloggare som troget följer min blogg att jag har fått en bloggaward :-) Jag hade ingen aning om vad det va för något innan jag tittade in på deras bloggar och jag blev såå glad.

Av Tea med bloggen När längtan blir längre än 9 månader http://langrean9manader.blogspot.com/ har jag fått den här söta awarden.
Tack så jättemycket Tea :-)
 
Instruktioner som följer med awarden:

  • Ge denna award till någon eller några mammor du tycker förtjänar den.
  • Skriv varför denna just förtjänar blogg awards.
  • Be dina vänner som fått awarden ta bilden och instruktionerna och ge vidare.
  • Länka till den som gav dig awarden.

    Jag vill skicka vidare denna award till några bloggar som jag följer mer eller mindre varje dag
  • Livet hos oss - En nybliven mamma till Simson och Ronjas lilla killkompis :-)
  • Från barnlös till bebis - Mamma till Feline via IVF och väntar nu ett syskon på naturlig väg. Grattis!
  • Evelinas blogg, Mamma till Meja Lee - Underbara bilder och en härlig läsning.

 
Sen har jag fått den här awarden från:
Lila med bloggen Min bloggvärld http://www.minbloggvarld.blogspot.com/ och 
Louise med bloggen Från ivf till ett liv http://ivfmare.blogg.se/
Tack så mycket tjejer!!

                                   
  

Regler:
  • Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
  • Tacka och länka till den du fick awarden av.
  • När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
  • Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award.
7 "intressanta" fakta om mig själv:

1. Jag är oerhört barnslig och älskar att titta på tecknat och spela tv-spel.

2. Jag väljer alltid strumpor så att det matchar kläderna jag har på mig.

3. Jag kan vifta på näsan/överläppen som Samantha i Bewitched..haha!

4.  Jag tittar fortfarande efter spöken och monster i garderoben när jag är ensam hemma..oops!!

5. Jag har svårt att plocka undan saker efter mig..lite slarvig med andra ord..hehe!

6. Jag är livrädd för att åka båt..jag tror att den ska sjunka.

7. Jag älskar att spela hög musik när jag kör bil..men det är slut med det nu. ;-)


Jag vill ge den här awarden till:

* När väntan blir längre än 9 månader - Efter många år av längtan så lyser nu plusset på stickan..det är din tur nu vännen :-)
* Min bloggvärld - Lila som är en riktig kämpe. Önskar dig all lycka till med syskonförsöket :-)
* Från ivf till ett liv - Louise som snart ska bli mamma efter ett ivf försök. Lycka till gumman!! :-)

Och så mina favorit mat bloggar

* Kalasgott - Sååå mycket gottgott och helt fantastiska bilder.
* Emmas Kök - Enkel och god mat med fina bilder.
* Kryddburken - Såå mycket variation. Här finns allt och så fina bilder. Mycket steg för steg anvisningar.
* Lifezone - Monique är en stark inspirationskälla inom LCHF (lågkolhydratkost)


Louise!

Tack så mycke ska du ha!!

Åh, ja längtar tills ja sitter med min bebis i famnen, ni ser ut att ha det sååå mysigt med lilla Ronja..

Ha en fortsatt skön helg,,

Kramar i massor!



PUBLICERAT: 2010-10-02, 14:24:18 | URL: http://ivfmare.blogg.se/
Tea

Tack!



PUBLICERAT: 2010-10-04, 10:47:33 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }