2010-11-30
 13:29:53

Finns inga fler nappar???

För nån vecka sen va jag och handlade på City Gross och skulle köpa en till packe av Ronjas nappar, men då hade det strulat med leveransen så de skulle komma in senare men de har liksom aldrig dykt upp.

Igår när jag satt på familjeliv och såg att det va en tjej som sökte efter en bra napp som sitter kvar i bebisens mun så tänkte jag på de Ronja använder och gick in på Bambinos hemsida för att knycka en liten bild på den nappen och visa henne men då ser jag att den inte längre finns i deras sortiment..Vaaaaa??? Nä men så kan de ju inte göra!!!!
Ronja tar ju bara den nappen..alla anatomiska nappar som finns på mamrknaden åker bara ut igen..med fart! De klarar liksom inte av att behålla den i munnen.

Den här nappen använder Ronja idag..en kulnapp från bambino.



Jag kollade runt på olika hemsidor igår och hittade två som fortfarande levererade dem men till olika priser så två nappar för 29:- tyckte jag va bra men jag tänkte att jag ringer idag ist för att kolla och igår kväll hade nån lagt en beställning på 36st förpackningar...surt. Den personen köpte upp hela deras lager..Grrrr!!!
Men jag kom över 10 förpackningar på en annan sida ist.

Sen pratade jag med Gunilla på Bambinos kundservice. Jättebra rådgivning och anledningen till att de har slutat tillverka de här napparna är att deras maskin har brakat ihop samt att de inte stödjer upp tankött och tänder så därför tillverkas bara anatomiska nappar.
Men hon va så gullig och skulle skicka två nappar som Ronja skulle få prova få vi se om hon gillar dem.


Sara

Hej

hittade hit då jag satt och googlade på kulnapp från Bambino. För det är så att min lille bebis bara tar just de napparna och samma sak har hänt mig idag då jag åkte Göteborg runt i jakten på napparna....de sa samma sak, att maskinen gått sönder hos leverantören och att de inte går att köpa. Skulle bli överlycklig om jag hittade några på nätet som du gjorde. Men det ser mörkt ut :( Fin blogg föresten!!Lycka till med allt!Mvh Sara


Bebislängtan Linda

Sara; Jag har skickat ett mejl till dig..kolla där och skynda dig att beställa napparna..det finns bara 4 förpacningar kvar!!

Mvh Linda



PUBLICERAT: 2010-12-03, 00:43:27 | URL: http://lindabireseveriksson.blogg.se/bebislangtan
Kicki

Hej, har ni fått någon mer info ang napparna??? Börjar få smått panik här då min dotter endbart tar kulnappen...har provat 10 st andra men ingen funkar!!! Vad ska man göra?? Kan dom inte laga maskinen...


Anonym

Kolla Tradera efter rund napp!


Linn

Jag är i chock... har genom lite slösurf insett att de slutat tillverka nappen, den enda nappen dottern tar.. Du verkar ha fått tar på några, snälla hjälp mig få tag på några!



Jag borde kanske ta tillfället och sluta med napp men jag tror inte hon är mogen :S (blir 1 år om 5 dagar)



Jag har nu 6 st hemma som hon sugit på i kanske 2 månader, de kan jag ju inte ha så himla länge till.... :S


carolina

Tänkte bara tipsa om det är fler som hamnar här i jakt på runda nappar att det finns att köpa i Finland. Köpte själv i Helsingfors på en butik som heter lastentarvike.


Bebislängtan

I ett senare inlägg har jag beställt runda nappar till Ronja från namnnappen..de fungerade tipptopp =)
Tack Carolina för ditt tips..det hjälper säkert många =)

Kram Linda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }