2010-05-30
 23:06:28

Lite halvjobbig dag idag

Idag har lillgrodan i magen haft fullt upp med att sparka mig på de absolut känsligaste delarna i livmodern och det har gjort riktigt ont. Har haft svårt att sitta ner eftersom då har det känt som jag har klämt henne.

På fm kändes det nästan som nåt va på väg ut..en liten hand eller nåt..haha!! Jag vet att det låter kontisgt. Fick knipa hårt för att få bort den känslan.
Även en väldigt spänd mage med sammandragningar och rejäla kramper..inte kul. Och så den där känslan när man får en spark mitt på vid naveln som gör sååå ont. Skrek AAjjjjj mitt under middan hemma hos mamma..det va ju inte meningen..oops!

Just nu är jag fastande från 20 ikväll till ca 10 imorgon bitti. Ska iväg på en ny glukosbelastning. Får hoppas att det går bra och att jag fortfarande kan bryta ner sockret. Illa när jag redan nu är hungrig och törstig.
Så ska vi även få lyssan på hjärtat på bebisen =) Hoppas även på att mitt järnvärde är något bättre än sist, då låg jag på 109. Vill verkligen inte börja med järntabletter igen..får så fruktansvärt ont i magen av dem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }