2010-03-04
 20:47:10

Förkylningen fortsätter...

Men den börjar trappa av nu. Lider ju av graviditetsnästäppa sen v.8 men den klarar jag av att hantera men nu när förkylingen dök upp + uppsvällda slemhinnor i näsen blev det lite jobbigare att andas.
Som gravid är det tydligen lättare att man åker på bihåleinflammation eftersom man blir så tät i näsan.
Krister va iväg till apoteket och köpte en nässköljare till mig som jag givetvis tvingade honom att prova först =))
Ibland lyckas jag få till det men lika ofte drar jag en kallsup och får ner saltvattnet i halsen vilket slutar med att jag kräks..bläh!!!



Men det känns MYCKET bättre efteråt..lite nässpray på det och jag kan ANDAS!!! =)))
Tar Rinexin oxå tillfälligt som är slemhinneavsvällande.
Så länge jag sitter upp fungerar det bra, men så fort jag lägger mig ner får jag dunderhuvudvärken och lika när jag böjer mig framåt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }