2010-06-08
 10:37:48

Sammandragningar?? (29+5)

Igår kväll hade jag så svårt att gå lägga mig ner i sängen..fick inte till en skön position, lillgrodan knölade ordentligt och det kändes som hon låg på en nerv. Älsklingen la handen på sidan av magen och fick ett par rejäla sparkar mot handen *ler* Sen somnade vi alla 3 eller alla 4, får inte glömma bort missen som alltid sover på Kristers mage =) Hur ska vi få bort den vanan? Stackare, han har ju sovit där i 11 år.

Har vaknat flera ggr inatt när jag har försökt att vända mig i sängen..inte så lätt längre. Känner mig som en elefant. Har börjar lägga en kudde under magen..det hjälper att stabilisera upp hela paketet så jag inte tippar framåt..hehe.

Imorse när jag skulle ta mig ur sängen gjorde det såå ont!! Hela magen spänner och värker på höger sida och jag har haft många sammandragningar, ca 10-15 min mellan. Har hjälpt lite att massera bak i svanken och sträcka ut sig i liggläge. Att sitta upp är inte att prata om, det känns som jag mosar bebisen och då gör det extremt ont i sidan.

Tror det får bli en väldigt lugn dag idag i soffan men en bra film..inte värt att ha ondare än nödvändigt och hålla på fixa med saker..det får vänta till imorgon ist. 

Igår hittade bebisen nya ställen att ligga och brottas på..fick sparkar regelbundet strax under högra bröstet, hon som alltid har sparkat till vänster snett nedanför naveln..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }