2010-07-05
 15:51:45

Lite kläder till bebisen..

Jag tycker det är jättekul att kolla på bebiskläder och sitter ganska ofta på tradera och letar fynd. Är dock ganska kräsen då jag tycker kläderna ska vara i gott skick. Kommer ofta över även helt oanvända kläder till en bråkdel av priset i affären..det gillar jag :-)

Visst tycker jag det är kul att gå i affärerna och dra i små kläder men på tradera kan jag ju dessutom komma över fina kläder från kedjor som vi inte har i min stad samt att man komer över kläder från tidigare kollektioner som inte finns att tag på längre.

Den här bodyn va ju såå söt :-)



Jag älskar den här snigelkollektionen :-)












KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }