2010-07-05
 15:30:35

Lite inköpta saker till bebisen

Köpte en leksaksmobil som går att flytta runt mellan babysittern,  babyskyddet, spjälsängen, barnvagnen mm 
Figuren i mitten spelar en trudelutt när man knuffar till den och stjärnorna på sidan blinkar. Resten prasslar och pinglar. Riktigt söt tycker jag :-) Leksaken kommer från TAF TOYS.


Har även köpt en spjälsängsbok så att bebisen har nånting att titta på och leka med. Eftersom vi har valt att ha ett vitt spjälsängsskydd så kan det vara kul med lite färger som livar upp.





Köpte även sängkläder till bebisen från www.barnparadiset.se för 179:- Jag v alde ett som går i samma färger som vårat sovrum eftersom spjälsängen komer att stå där den närmsta tiden. Vi har lite orientaliska färger i sovrummet, mörk vinröd, nån typ av mörkare orange och guld. Visst den här hade lite inslag av grönt som jag inte tycker man såg på deras hemsida men den va söt ändå.






Har även köpt vinrött tyg som jag tänkte jag skulle sy en volangkjol till sängen..tycker det är så fint. Jag är dock sämst på att sy men jag får väl prova mig fram :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }