2010-07-19
 18:21:34

Inköp på shoppingdagen (35+1)

Blev mycket springande fram och tillbaka i olika affärer i fredags. 7 timmar matade jag och lillasyster av, vi va helt slut i kroppen när vi kom hem men vi fick mycket gjort oxå.

Åkte till Barnens hus först där det blev lite smått och gott.
Köpte 2st nappar av märket Tommee Tipee 0-3 mån. Jag vill helst inte att vårat barn ska anv napp men jag tänkte att det kan vara bra att ha hemma iaf. Asken de låg i fungerar oxå som en steriliseringskopp. De här ska även främja tillväxten av tänder.

 



Köpte en nappflaska i samma serie. Valde den här just för att den liknar ett bröst ifall bebisen skulle behöva ta flaska nångång så det inte ska bli svårt att skifta mellan flaksa och bröstet.





Jag köpte även 2 amningsbh:ar från Carriwell







Jag köpte även amningsinlägg från Avent. Engångs.



Köpte även bröstvårdsskydd från Avent.



Till bebisen köpte jag en nässug från Carlo Baby



..och en badtermometer



..och en borste och kam

 

Köpte handukar i lite olika färger att ha på skötbädden så det inte blir så kallt. Det blev lila, turkos och cerise.



Köpte även en skötbädd från NG Baby. Tyckte den här va så söt med små bin.



HIttade äntligen en bok til bebisen första stunder i livet som jag tyckte om. Tycker utbudet är ganska klent på fina böcker som sträcker sig lite längre. Den här köpte jag på babyproffsen.










Kom över en jättesöt sparkdräkt för 45:- på babyproffsen.



Köpte 3 body´s oxå







Köpte även våtservetter



Köpte även bomullspinnar och bomullspads



Att köpa de första paketen med blöjor är verkligen en underbar känsla :-)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }