2010-07-22
 21:09:19

Illamående igen..

Ja det känns som man är tillbaka i v.8 när jag hade ständigt illamående. Men då va det mer på kvällarna, nu är det rejäl morning sickness som gäller..och inte bara det, så fort jag ställer mig upp och ska göra något så kommer det krypande..kan bli fruktansvärt yr så jag måste gå och sätta mig och dricka vatten.

Idag när vi åkte in till bm blev jag tom åksjuk i bilen..och lika på väg hem från syrran, ja då fick jag sitta med en påse framför näsa för att jag va så klen.
Fullt normalt sa bm och det kan vara så att bebisen ligger och klämmer på stora kroppspulsådern.


Tea

Det är nära nu!



PUBLICERAT: 2010-07-24, 08:01:26 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }