2010-07-12
 10:52:33

Dyngförkyld!!

Jaha då va det dags för en ny dos med förkylning. Så trist men mycke hellre nu än om några veckor när det är dags för forlossning. Då behöver jag mina krafter, inte gå runt och vara så här ynklig..hehe.
Jag hade ju mitt i början av graviditeten då jag hade 3 omgångar av bihåleinflammation på varann..eller snarare de gick aldrig över helt innan de började om igen.

Hoppas att det här inte blir så långvarigt..får hålla mig hemma ett par dagar och ta det lugnt.
Misstänker lite att det kan vara att vi numer sover nere i källaren..där är det svalt och skönt, men svettas man på nätterna och blir kall jag då kommer förkylningen som ett brev på posten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }