2010-07-11
 00:07:21

Bio ikväll (34+2)

Ikväll va jag och storasyster på bio. Har ju inte varit på bio på flera år. Så nu passade vi på lite innan lillgrodan kommer. Vi tittade på Eclipse..3:e delen i filmserien Twillight. Den va helt ok. Jag är dock dock stolt över mig själv över att jag inte va tvungen att springa och kissa hela tiden utan fick faktiskt se hela filmen på 2 timmare i lugn och ro :-)

Dock tyckte jag att ljudet va lite högt mellanåt och när den "small" till så kände jag hur lillgrodan hoppade till ordentligt..stackars lilla sötnosen då. Så jag la min munkjacka över magen för att dämpa ljudet något.
Trots den här jättekvalmiga värmen utomhus så va det jättebehagligt där inne..skönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }