2010-01-15
 11:23:44

Fått tid till inskrivning på MVC

Jag ringde i tisdags och fick en tid till inskrivning. Barnmorskan jag pratade med va så gullig och positiv.
Jag skulle få gå hos en bm som  jag känner lite sen  tidigare så det känns jättebra. Kommer antagligen även att få gå på specMVC för att jag tar mediciner och för att vi är så oroliga.

Så på tisdag den 19/1 kl 10.00 är det dags. Även älsklingen ser jättemycket fram emot besöket. Det så kul att vi gör allt tillsammans och varje steg i graviditeten känns som nåt jättestort och positivt.

Nu såhär när man funderar i efterhand på att vi gör ivf så känns det bara positivt. Visst är vägen lång och fruktabsvärt jobbig och smärtsam men värt varenda sekund. Att få vara med från första sprayningen till den dagen man får hålla om sin bebis är en jättespännande resa.
Hoppas nu bara att allt kommer att gå bra hela vägen fram. :-) Vi vill ju så gärna se vem som ligger och sprattlar därinne just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }