2010-01-25
 11:20:53

Har fått tid till specMVC

Brevet trillade ner i brevlådan härom dagen och måndagen den 15/2 kl 13.00 ska vi till specMVC.
Undrar vad man kommer att göra då? Hoppas att vi får göra ett UL. Skulle vilja veta att den lille lever, så inte vi går runt och är hoppfulla och tror att allt är som det ska och sen visar det sig på RUL i v.18 att fostret har varit dött ett par veckor.
Min värsta mardröm just nu. Hoppas hoppas att vi får gå hela vägen nu.

Ska nog ringa dit och be att få ett UL så att de i god tid kan boka in en läkare. Sen har jag precis vid det tillfället slutat med mina mediciner och vill av den orsaken oxå veta att min kropp inte stöter bort fostret..åh va mycket som rör sig i huvudet nu.
Ska dock ändå bli skönt att sluta med sprutorna..de gör bara ondare och ondare varje dag och då blir jag mer och mer irriterad.
I förrgår efter sprutan fick jag som en hård knöl under huden som gjorde fruktansvärt ont..hade svårt att sova på natten och det har inte släppt än. Men det blir väl så när man har sprutat så länge. Ärrbildning och förhårdnader.
Ska försöka ta sprutan själv nu i 2 dagar eftersom älsklingen åker iväg på konferens annars så får mamma hjälpa mig med dem.


Uppgifter till specMVC: 023-492944
                                     Telefontid: mån, ons, tors, fre 9.00-10.00

Lika bra att lägga uppgifterna här, då vet jag var de finns =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }