2010-02-27
 14:54:00

Vi vet nog vad vi väntar =))

Ja en riktig trollunge =))
Nejdå...vi har redan avslöjat för de närmaste i familjen vad vi fick höra på ultraljudet så det kanske är dags att även ni som läser min blogg får veta =)
Jag frågade kvinnan som utförde UL att hon mer än gärna fick säga till om hon kunde se vad hon trodde att det kunde vara..så hon tittade på oss och frågade: Vill ni veta?? JAAAA..jättegärna!!! Vi va så spända och nyfikna och så säger hon: Tycker att jag har sett en liten pillevink ett par ggr. En pojke, en pojke..vi ska ha en liten kille =))))
Jag hade visserligen blivit lika glad att få en liten tjej..det spelar absolut ingen roll vad det blir bara det blir en bebis =))))

Det va visserligen väldigt tidigt att se men vi kommer ju givetvis att kolla på RUL. Men det känns lite mer verkligt nu när man vet att det är nån därinne..våran lillkille =))) *myser*

Det roliga är att vi bara har små killar i våran familj nu så alla har slagit vad om att blir en tjej den här gången men tji fick de. Fast jag trodde oxå att det skulle vara en flicka och att hon skulle få mina bruna ögon och mörkt hår..eftersom min mamma sa att jag såg ut som en liten schimpans när jag va liten..jag hade så mycket hår på huvudet..haha.

Undrar hur våran bebis kommer att se ut. Kanske mitt mörka hår och min mans gröna ögon =) Eller kanske blont hår som min man och mina bruna ögon. =) Blir en söt unge hur det än blir..och såååå efterlängtad. Vi längtar så mycket efter bebisen redan.
Ser hur min man tittar sött på den växande magen och kommer och pussar och klappar. Han är underbar. <3

 


Fru barnlös

Så roligt med en kille!



PUBLICERAT: 2010-02-28, 15:26:26 | URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }