2010-02-01
 21:36:04

Slutat med Prednisilon 11+4

Ja idag har jag slutat helt och hållet med kortisonet Prednisilon efter ett par veckors nedtrappning.
Jag fick i det här ivf försöket äta dessa tabletter för att min immunförsvar är för överaktivt och det kunde troligtvis vara därför som vi fått våra två tidigare missfall.

Jag började på 10mg och redan efter två dagar blev jag sjuk. Ont i halsen och förkyld..jag är aldrig förkyld annars. Efter att jag plussat trappade jag ner till 5mg och fortsatte så till v.10
Sen blev det 2,5mg till v.12 och nu de sista två dagarna så trappade jag ner ytteligare till 1,25mg.
Får nu hoppas att min kropp inte tar över helt och tror att det är en liten spion i mammas mage. Liten har ju faktiskt bott där nu i 10 veckor =))) Och plutten är såå välkommen så! =))))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }