2010-02-02
 21:53:23

Men vilket känslosvall 11+5

Nu bara för några minuter sen så dök det berömda käslosvallet upp. Hade precis pratat med syrran i telefon och va glad men lite seg. Gick in till Krister i vardagsrummet och satte mig ner och pratade lite sen kom det.
Jag kände att jag va så törstig så jag började gråta...??!!?? Men hallå..vi bor i Sberige..det finns vatten i kranen..det är väl inget att börja lipa över.
Men det gick inte att sluta..mitt i allt så fick jag ett hysteriskt skrattanfall som höll på några sekunder sen fick jag en sån olyckligkänsla så nu kom gråtattacken igen.
Krister satt bredvid mig och skrattade så tårarna sprutade medan jag grinade..sen sprang han och hämtade kameran..taskigt.
Jag försökte sluta med det gick inte..jag blev mer och mer frustrerad och det slutade bara i att jag skrattade mer och grät mer..suck!!

Nu så här efteåt fattar jag knappt vad som hände..vad utlöste det hela..lite törst?? Känner mig nästan febrig nu, huvudvärk och helt utmattad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


#copyright { background:#ffffff; padding-bottom:5px; padding-top:5px; font-family:tahoma; font-size:10px; text-align:center; color:#A1A1A1; }